Vad jag gör ikväll?

Hej hej!

Ikväll har jag änsålänge kollat igenom min garderob.. (nästan hela faktiskt) och konstaterat att det mesta därinne faktiskt passar fortfarande, är bara ett par byxor som är för små och lite tröjor jag känner jag inte trivs i alls. Så ska bara övertyga mamma om att jag inte vill ha det kvar och sen ska det ut på blocket/tradera.. (meddelar när det blir) Utöver det har jag sett på unga mödrar, ni vet det där danska programmet om mammor, men hallå, ibland undrar man verkligen vad de håller på med.. röker ihop med barnen och allt möjligt. Såg precis CSI miami också..

Han är så sjukt cool, Horatio. Tror faktiskt det är det bästa CSI nu efter att Grissom i CSI slutade, det är inte alls samma karaktär på hans efterträdare. Just nu sitter jag och halvkollar på ngn film på 5:an som verkar helknasig.. :P

resten av kvällen kommer spenderas med en dusch snart, med insmorning med body lotion och dofta ljuvligt efteråt. =) Sen se NCSI och efter sova. Imorgon blir nämligen en lång dag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0