Tisdag

Idag ska jag åka in till stan för att försöka få biljetter till förhandsvisningen för Beck - i stormens öga. Hoppas på att det går fint, blir dock tajt om tid på måndag, den dag jag ska iväg och se filmen men hoppas på att det går bra ändå. Så om det är någon av mina vänner som är sugna på att se filmen så får ni gärna hojta till.



Utöver det så ska jag också iväg till helsingborg för att hämta ett par låneböcker som står på mitt kort hos Niclas. Blir dock ingen lång visit hos honom idag. Så tid på tåg är också något jag ska spendera tid på idag. Fundera ett tag på att träna också men nja, jag tror inte det efter gårdagens träning som gett mig träningsvärk idag. 

Vi hörs för det e dags för mig att hitta en dusch och fixa till mig lite. :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0