Söndag 30 augusti 2009

Ohh gud, äntligen har jag orkat ta mig upp ur sängen :P. Även om datorn har varit med mig där till största delen idag. Har inte varit någon jätte lyckad dag med huvudvärk och allt annat som hör fyllehistorior till. Inga detaljer här inte.

Men ack vilken rolig kväll det var igår. Jag var på Kräftskiva hos Andreas i Svedala med Sofia, Micke, Isabella, Amir och Peter och mycket mer människor som jag inte träffat förr. Jag äter förvisso inte kräftor men det blev kyckling och västerbottenpaj istället. Det var sjukt gott. Kvällen blev tidig/sen beroende på om man säger morgon eller kväll. För vi tog taxi hem halv 5 imorse och var hemma 5. Det var lätt överkomligt att ta taxi om man är ett par stycken som delar på det.

Men iaf så är sommarlovet slut för nu börjar allvaret imorgon, jag påbörjar mitt kandidatår på Högskolan Kristianstad. Jag har både förväntningar samtidigt som jag nog gärna hade sluppit, tyckte det var juni precis, vart tog sommaren vägen egentligen?

Hoppas ni haft en bra söndag iaf.. för nu ska jag nog gå och duscha.
Ciao

Kommentarer
Postat av: emelojs

Hej! Tävlingen om skorna är avgjord, vinnaren är kontaktad på mail så titta eran mail! Vinnaren kommer även presenteras i min blogg, när jag fått godkännande att göra det :) Nu är det såhär att jag har två par skor till , i storlek 38 och en i storlek 39 som jag säljer för 100kr styck, finns intresse så hör av dig! Emelie

2009-08-30 @ 23:36:08
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Tobias

ja visst gör jag, jag tycker det jag med ;) haha!

2009-08-31 @ 22:55:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0