Nostalgi...

på hög nivå verkligen.. =) farligt och surfa runt hos andra bloggare ibland. Egentligen ogillar jag den MYCKET men ibland så påminns man.. Jag snackar självklart om sommaren 2003 då jag såg Gessle live i malmö, (HUHA vilka tider...! :P) och låten, här kommer alla känslorna ibland, finns det värre låt?! (okej, vi bortser från hej hej monika - den var hemsk..)

Nostalgi var det ja.. vissa saker som återkommer till en när man minst anar.. :) Såg precis vad klockan blivit.. :P Skulle juh glo på extreme home makeover då jag varit riktigt uttråkad och trött hela dagen idag, (Jag har varit kvällsmänniska länge och kommer nog så förbli... :P) Börjar dock känna mig långsamt lite piggare nu..
Bild från tv3.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0