Inspiration...

har förhoppningsvis kommit tillbaka. =) För att i snabba drag sammanfatta de senaste veckorna så har det blivit mycket pluggande, festande, träffa vänner, pojkvän. Men även lite sol och bad, tenta skrevs i fredags, hur det gått vet jag inte. Får väl se snart.

Framöver så står en weekend i göteborg för dörren på lördag/söndag. :) Ska bli mycket trevligt med lite av allt möjligt med bland annat universium och liseberg men även kanske lite shopping och sightsingtur. Sen är det malmö festival nästa vecka med start på fredag. får väl se om det blir något besök där eller hur det blir, då jag tycker att festivalen har blivit tråkigare och tråkigare för varje år som gått.. =(

Men något skoj ska man väl ändå få till det med hoppas jag. Jag känner egentligen att det inte är något jätteinspirerande inlägg detta egentligen men ville bara uppdatera om vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0