Godmorgon torsdag

Idag händer det lite grann, steg upp för drygt 2h sen men hade gärna legat kvar i sängen ett tag till. :P Men det blev frukost. Prata lite med mamma som jag inte gjort på flera dagar känns det som. Har precis duschat och håller på att låta håret lufttorka innan jag fortsätter göra mig iordning. Anledningen till varför jag ska fixa mig lite extra idag beror helt och hållet på att jag ska iväg och införskaffa mig pass inför vår thailand semester. Jag har ett pass som inte gått ut än men tydligen så måste passet vara giltigt i minst 6 månader efter hemkomsten och det är inte mitt så då får jag fixa nytt. Sen så ska jag även iväg och ta den andra spruntan mot hepatit A och B. Kan inte bli farligare än det var senast så.

Men nej, håret börjar torka så jag ska se till och komma iväg och göra mig iordning lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0